Uppe med tuppen

Ja idag gick jag upp klockan åtta... skulle gått upp vid sju egentligen men jag somnade så sent så det var helt omöjligt haha! Dock så hinner jag med all tvätt i alla fall, blev bara 4 maskiner (vi har två i tvättstugan), de två sista var knappt halvfulla så det var inte så värst mycket tvätt.. ska strax ut dit igen och slänga in det sista i torktumlaren.

Det var rätt skönt ändå att komma upp i tid utan att behöva stressa iväg någonstans. Bara strutta runt här hemma och dricka kaffe. Ska iväg vid tre eftersom utbildningen börjar 16 idag också. Sen imorgon är det första jobbdagen. Lite nervös för det eftersom jag är den enda av oss 4 som var där igår som ska jobba heltid (eller nej det var inte sant, en kille till skulle det men han skulle vara ledig imorgon..), så det känns lite som att börja en ny skola helt ensam haha. Men det ska säkert gå bra, idag ska vi få ringa också, lite nervöst haha! Men det släpper nog efter första samtalet.

Nu ska jag till tvättstugan!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0