One done, two left

Kom hem för ca 2 timmar sen! Har käkat tacos-rester till middag och pussat min älskling. Stackarn är jätte snorig, verkar inte riktigt vilja gå över... har hört någon stans att killars förkylningar har en tendes att vara värre än tjejers, eller om det är att de bara är känsligare? Ja jag vet inte men något sådant var det i alla fall... någon annan som vet kanske?

I alla fall så gick det bra idag... var ingen enskild intervju utan mer som ett informationsmöte. Lönen var sådär så vi får se om jag tar det eller inte, beror helt på hur det går imorgon... och på fredag! Jag gick och fikade med Mirandah vid Östermalmstorg (där du och jag var Maja!) och då mitt i fikat ringde det en kvinna från ett annat företag som ville träffa mig för en intervju nu på fredag! Jättekul att det äntligen händer lite granna på jobbfronten, har verkligen Jackes mamma att tacka eftersom att de ringde efter hennes hjälp med mina ansökningar! Förövrigt så har hon inte jobbat på arbetsförmedlingen som jag skrev i ett tidigare inlägg, utan varit arbetsmarknadsansvarig i Österåkers kommun. Blandade ihop det lite granna haha!

Fikan med Mirandah var i alla fall väldig trevlig! Vi satt på uteserveringen där de har värmelampor och varma plädar, supermysigt faktiskt. Vi planerade lite inför hennes och Malins inflyttningsfest som är nu på lördag då de ska ha lite drinkar att bjuda på! Så vi kom på några egna som jag tror kommer bli jättegoda. Har även kommit på ett vackert namn till en av dem, har dock inte kommit på något till den andre (ja, jag är töntig).

Lite bilder från fikat som jag snott från Mirandahs blogg:





din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

åh va fint de blev! ere photoshop eller?

2008-12-03 @ 22:16:32
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Maja

Ser att ni sitter på Baresso :] Kul!

2008-12-04 @ 12:50:16
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0