Måndagsmorgon

Skojar inte om jag säger att jag är trött haha! Hade behövt ännu en dag att ta igen mig från i lördags... Men men är ledig resten av veckan från och med imorgon, så stå ut kan jag nog göra. Det är bara att kämpa på! Pengar blir det, och det säger man ju faktiskt inte nej till haha.

Inatt kom Felice & Jess hem!! Ska bli så jäkla roligt att träffa dom äntligen efter 2,5 månader! Får väl se till att ringa dem senare idag på någon rast och säga "Heeeeej" haha. Får se när de har tid att träffas, förutom den 25:e då när vi är hur jäkla många tjejer som helst som ska ut! Men man vill ju gärna hinna med lite kvalitetstid för oss själva så att säga. Jaja, det visar sig, huvudsaken är att dom är hemma nu! <3


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0