Måndagskväll

Kom hem från jobbet i vanlig tid, lite senare i och för sig för bussarna går inte lika ofta såhär runt jul.. men i alla fall så kom Jess hem till mig vid halv sju! :D jättemysigt var det att få sitta och skvallra och prata som vanligt! Kändes inte som att det var så länge sen vi träffades, eller alltså det kändes inte konstigt på något vis! Men mycket ahde vi att babbla på om :) det har vi ju redan när vi träffas flera gånger i veckan haha!

Sen när fröken åkt hem köpte jag och Jacke middag på pizzerian för tredje dagen i rad.. ångest? haha, nämen i lördags käka vi där för att vi inte ville stöka ner efter att vi städat (+ orkade inte laga mat..), sen på söndagen var vi bakis (svårgissat va?) och idag för att vi inte orkade laga mat... igen haha...

Nu har Jacke fuffens för sig i köket och jag vet inte vad det handlar om... hmmm... någon som har en kvalificerad gissning? ;)


gott?

din åsikt, mjau!
Postat av: Mino

Svar: Tack så jätte mycket för tipset. Skall garanterat kolla upp det :)

2008-12-23 @ 05:22:40
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Sarah

jodå, jag trivs rätt bra o det e ett slappt jobb :) hur går det för dig då?

2008-12-23 @ 10:43:35
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0