Kareeake!!

Oj oj oj vilken kväll igår alltså. Vart ska man börja egentligen?

Först var vi hemma hos Jackes mamma, det var väldigt trevligt med god mat och mysig julstämning, som en andra julafton skulle man kunna säga. Jag fick till och med julklappar haha, var jag inte alls beredd på! Jag fick ett par varma sköna vantar och en finare tvål av Gerd & Bertil (Jakes mormor&morfar), ett bra rosa nagellack av Jenny och tadaaa ett strykjärn av Lotta och Bror! Åh så glad jag blev för allt! Nu kan jag äntligen göra min pärlplattor.

Efter att julafton nr 2 var slut åkte Jacke hem och jag följde med hem till Jenny & Jim eftersom de också skulle till Sportis samma kväll. Var där och umgicks ett tag, hann dricka en grogg och sådär innan det bar av till centrum för att möta Mirandah. När vi mötts traskade vi vidare till Jessica och Felice som var hemma hos Felices kompis Emma. Vi hann vara med på lite spelande och öldrickande innan det bar av till Sportsbar(club?).

 När vi kom dit (det var jag, jess, mikaela, amanda, ida, ema och mirandah som gick först) så var det knappt något folk där, dock så hade redan Jenny & Jim samt deras vänner kommit dit. Men efterhand fylldes det på med fler och fler partypeople samt alkohol i mitt system. Vi dansa och dansa och dansa och dansa... haha Mirandah: willybounce! Det var riktigt roligt, förut lite tråkigheter som hände under kvällen som jag dock inte tar upp här, men annars var det en väldigt lyckad kväll.

 Jag och Mirandah hittade två nya kompisar som jag blev ninjakompis med en av dem... haha han ville veta alla mina ninjahemligheter men det fick han inte eftersom jag inte bryter mot ninjakodexen. Jag lärde mig även två japanska ord: kareake och bacha.. kommer inte ihåg exakt vad de betyder men något fult var det i alla fall. Vi fick dock (jag & mirandah) vänta på våran buss i typ 50 minuter.. så vi kom till danderyd vid 5 tiden... heh... slitet värre. Och även där fick jag vänta (själv) helt länge på bussen.. typ 30 min. Dock så blev jag kompis med en gay kille som också väntade på bussen så sällskap fick jag. Ja herregud vilken kväll.



Mirandah & jag

din åsikt, mjau!
Postat av: dancing queen

kaaaaaareeakeeee!

2008-12-28 @ 19:01:47
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: ninja wannabee

du, du måste se min ninja bild som jag har på dej!!!

2008-12-28 @ 19:04:14
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0