Juldagen

Dan efter dopparedan kan man kanske också kalla det. Men igår var det i alla fall julafton som vi alla vet, och det var den dagen jag tänkte berätta om.

Det började med att vi blev upphämtade av Jackes far och åkte hem till honom tillsammans med Jenny & Jim som vi hämtade upp på vägen dit. Vi kollade på Kalle och snacka lite skit, sen åt vi julmat. Och det var grymt gott! Älskar julmat haha. Därefter var det kaffe och lite senare julklappsöppning. Denna julen fick jag ett presentkort på Kicks av Jackes pappa, örhängen av Jenny & Jim som var jättefina, jag & jacke fick en brödrost tillsammans av hans pappa, 500 kr av mina föräldrar, brickor av min ena syrra, mascara av den andra systern och av Jacke fick jag en dator! Haha snacka om att jag blev chockad! Det var en vit pytteliten LG notebook, så jäkla söt! Med ett tillhörande rosa datafodral. Så jag är väldigt nöjd med mina julklappar haha!

Vad fick ni i julklapp?


haha Jacke & jag hos hans pappa
bilden är tagen med den inbyggda webcamen i datorn

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0