Fest för mig igår!

Ja igår var mitt härliga 19års-partaj. Det var en del folk här och det var riktigt jäkla kul, dom flesta spåra haha! Vi tog så mycket sjuka, roliga bilder men de flesta med Mirandahs kamera så dom kanske ni får se när jag fått dom av henne sen. Folk började dra vid två tiden men Maja, Erik, Mirandah, Emma & Alex åkte inte förens halv fyra, då hade jag lagt mig i soffan... för att vila.. heh... ja.. Ni hajjar haha! Och fröknarna Maja & Mirandah blev lite överförfriskade på slutet minsann haha, det spilldes hej vilt vill jag minnas! Ni skulle bara se förödelsen som våra vänner lämnade efter sig hahaha! Vi tog bild på det med, för dokumenterandets skull.

Om två timmar kommer mina föräldrar och mina systrar hit samt två av mina syskonbarn. Vi ska ha födelsedagsfika här och har städat större delen av morgonen, eller mest Jacke i och för sig för jag har mått så dåligt.. men han sa att det var okej <3 Min älskling! Så snäll han är. Men jag har hjälpt till också så gott jag kunant förstås. Jaja strunt samma haha, vi ska i alla fall gå upp till pizzerian snart och äta den omtalade pizzaplankan, den ultimata bakfyllepizzan haha! Så jäkla god är den, ska berätta mer om den en annan dag.

Nej, nu måste vi gå och äta innan min mage vänder ut och in på sig (det känns som den gör det faktiskt!), hörs senare!


en bild från igår kan jag bjuda på..


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0