Feberyra?

Njae inte riktigt... men febrigt är det i alla fall. Jacke sitter och spelar lite nu och jag klickar runt bland bloggar och diverse andra sidor. Sitter och funderar över min födelsedag som stundar runt knuten. Den 17 december blir jag hela 19 vintrar gammal... dock så kommer vi fira mig den 19:e... så den 19:e firar vi min 19 års dag.. haha.. lite lustigt. Oj vad mycket siffror det blev nu. Men i alla fall... eftersom det är bara en vecka innan löning så har ju de flesta lite tight med pengar så jag tänkte ha hemmafest, blir billigare än att gå ut. Sen om vi skulle få för oss att gå ut i alla fall är en sak men det planeras i vilket fall som helst en hemmafest. Ska bli mycket trevligt, gillar att festa hemma även om det är lite trist att städa dagen efter.. Dock skönt att slippa ta sig hem haha, bara gå en och en halv meter från soffan så kan man bara däcka fint i sängen haha!

Helgen som är denna vecka stundar det faktiskt också fest, hos fröknarna Mirandah & Malin. De har skjutit upp sin inflyttningsfest två gånger redan så jag hoppas att alla kan denna gången så den blir av! Men det tror jag nog, annars kommer de nog skita i att ha den. I alla fall detta året haha!

Nåväl nog babblat från min sida, ska göra en kopp te nu med massor av honung i! Och just det, alla läsare som itne svarat på "Vem är du? - inlägget" kan göra det här om ni har lust/tråkigt haha!



bild tagen av mig med canon eos450D


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Haru blivit sjuk? :(

Kul med födelsedag... jag fyller ijanuari och då blir man 20.. lite vuxenkris? Inte så långt dit heller.. tiden går så jäkla snabbt :P

2008-12-01 @ 14:46:47
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

åh, visst är det trevligt med en massa fester! :) Stackars dej som e sjuk. Krya på sej.

2008-12-01 @ 17:46:23
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Åh va kul! Vi kommer ;-)

(Men självklart bara om ni vill och vi får plats)

Krya på er!

Kram

2008-12-01 @ 19:45:27
URL: http://calanthe.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0