Birthdaykid

Ja det är faktiskt inte alls lång tid tills jag fyller år! Nästa vecka redan, då blir jag hela 19 år. Haha vilket värdelöst nummer att fylla. Inget nytt får jag göra, inte gå på systemet och gå på krogen får jag redan. Finns ju inte direkt någon krog med 19 års gräns, det är ju antingen 18 eller 20 och uppåt. Jo förresten, jag kommer ihåg att Felice berättade för mig för länge sedan att det man får göra när man fyller 19 - det är att boka sotare. Japp it's true. Låter helt sjukt men man får itne göra det förens man är 19 tydligen... ska kolla upp det igen för säkerhetsskull men det var så för något/några år sedan i alla fall.

Dock så fyller jag år på en onsdag, så på fredagen (den 19:e) ska vi ha födelsedagsfest här hemma! Ska bli skitkul faktiskt, längtar redan. Har kommit in i en festperiod igen, eller vad man ska kalla det. Nu när jag lagt dansen lite på is, tänkte satsa igen till i vår, just nu är det för mkt annat som kommer ivägen... ska dock fortsätta på baletten och eventuellt housen den här terminen. Nä nu var det inte dansen jag skulle prata om! Haha att man alltid kommer in på sidospår.. nåväl, det enda som känns lite tråkigt är att inte Jessica och Felice kan komma då.. de kommer inte hem förens på kvällen den 21:a december! Hade så gärna velat att de kunde vara med och fira. Men vi kan ju säkert fira mig & Felice tillsammans någongång under de dagarna de är hemma, eller vad säger ni? Flisangull fyller ju faktiskt 21 år den 26:e dec så det är väl inte helt omöjligt. Aja men som sagt så tror jag det kommer bli en rolig kväll! Eventuellt utgång men troligtvis stannar vi här!


Här är lite bilder från när vi firade min 18års dag förra året:


jag, valdde & mirandah


folk & vattenpipa


jag, mirandah & henke


mirandah, jag, emma & malin


markus och henke hahaha


amanda & jag på Dem Bow

din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

yeaaps första var ny börjar grup ;)

den andra, tjejerna e så grymma ;)

2008-12-08 @ 17:01:33
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

oj vad länge sen det var vi firade dej sist! Ett helt år! Va fort de har gått! Ser fram emot din fest massor nu, kommer svettigt värre tror jag! Skulle va kul att ha nån my outfit också om man har tid och råd att införskaffa sådan...hm....Fick man ta med sig Malin och Emma, eller hur var det?

2008-12-08 @ 18:28:22
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0