3 intervjun avklarad!

Och detta verkar som att jag kommer få jobb! =D Wiho! Haha... Orkar inte berätta om själva intervjun men han som jag hade den med skulle ringa mig på måndag så skulle jag tänka tills dess.

Ikväll ska jag och Jacke äta hemmagjord pizza, skrev för några veckor sen att vi skulle det men då blev det inte av. men idag så hittade vi minsann ett "pizzakit" där man fick med färdig deg och tomatsås! Jag ska ha fetaost, oliver och färska tomater på min, och lite champinjoner förstås! Jacke ska nog bara ha skinka och salami tror jag... min kommer nog bli toppen i alla fall!

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

kul att det börjar hända grejer :) vad e det för jobb?

2008-12-05 @ 17:56:23
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: Jacobs mamma (Lotta)

Hej. Jag håller tummarna. Trevlig helg till er bägge från Lotta

2008-12-05 @ 18:00:32

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0