SATC och några tårar

Är inne på tredje säsongen - första skivan, eller jag har faktiskt precis sett sista avsnittet på den. Och hör och häpna: jag grät! Känns jättekonstigt för jag gråter aldrig till filmer eller serier. Jag grät inte ens till Titanic, den ni tjejer! Och inte till Ömhetsbevis heller som tydligen ska ha varit den största gråtfilmen genom tiderna. Den enda filmen jag någonsin gråtit till (och fortfarande gör) är Lejonkungen... när Mofasa blir överkörd (?) av antiloper eller gnuer eller vad det är.. Det är så sorgligt när Simba drar honom i örat och jaa.. ni vet !

Men i alla fall, nu när Carrie berättade för Aidian att hon varit otrogen och hela det där köret.. fy vad jag böla! Haha! Det är ju inte direkt som att det händer på riktigt? Kanske är för att ajg känner igen mig, dock inte att ajg gjort som Carrie utan att tidigare pojkvänner gjort så mot mig? I don't know, men det jag vet är att jag helt klart hittat den bästa killen på denna jord, utan tvekan. Jacke, jag älskar dig så mycket!

Snart ska jag städa... det suger riktigt hårt.. vill egentligen bara kolla på mer SATC, men jag hinner inte det nu... Har ca två timmar på mig att städa och jo.. det är väl ganska lång tid men jag är också ganska långsam och vill inte stress-städa. Så det blir till att börja snart... snart haha...

Bjuder på en bild från URF också, lägger upp fler kanske ikväll! :




din åsikt, mjau!
Postat av: hany

richie spice was ooooff the hoook ! hade du det nice dåå?=)

2008-08-12 @ 01:25:05
URL: http://hon3y.blogg.se/
Postat av: emilia

åh lägg in bilder från URF, jag kunde inte komma i år så jag vill gärna se bilder :(

2008-08-16 @ 13:02:46
URL: http://emszans.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0