SATC-abstinens

Projektorn vägrar att komma igång, fattar inte vad som är fel? Och Jackes mobil är avstängd, troligtvis för att den krånglar igen, så jag kan inte få tag på honom och fråga vad jag ska göra. Har försökt allt som verkar vettigt, fibblat med batterierna i kontrollen, tagit på/av projektorn på strömknappen, försökt rikta kontrollen mot den från alla håll och kanter, men den vill bara inte komma igång! Och jag är på femte säsongen nu, kom igen?! Jag pallar inte kolla mer på Supernanny haha!

Så vad händer idag? Har tvättid vid sex... och inte mycket mer än så haha.. Och ja!!! Nu kom avin tll min gula wct!! Ska hämta den på posten lite senare, yay!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0