Packat hela dagen

Igår var jag ute, först åkte ajg till Majas fest i Tyresö, men var inte där så jätte länge.. Sen åkte jag till Skanstull och gick in på Dem bow där jag träffade Amanda och Maida, även Khory senare. En väldigt svettig kväll var det.. och massa skumma grejer hände, bland annat så hade vi en helt störd stalker som var där helt själv.. jaja.. Var nykter och dansade mig svettig så det var jävligt kul faktiskt.

Idag har jag och Jacke varit hos mina föräldrar och packat ihop mitt rum. Slängdes en hel del grejer och kläder, men vissa saker fick följa med hit. Saker som jag bara ska spara men som inte ska ligga i lägenheten får bo i förrådet.

Är inte på mitt bästa humör, känner mig lite nere så jag skriver nog mer imorgon. Baiiii...

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0