Kill Bill

Jag älskar Kill Bill filmerna.. de är helt underbara. Nog mina favoriter! Natural born killers är också jävligt bra... men nej jag älskar Kill Bill. Fighterna är ju helt otroliga. Jag vill också bemästra Kung Fu, hur grymt skulle inte det vara?




Är jätte jätte jätte trött... men borde börja göra mig iordning nu, ska hem till Mirandah idag. Hon och hennes pappa ska åka och hämta DVD:n som kommit till Danscenter nu med föreställningen från i våras/somras. Ska bli väldigt spännande och se, jag hoppas verkligen att det ser bra ut!




din åsikt, mjau!
Postat av: Johanna

Jag gillar också Kill Bill supermycket! Såg båda på bio och var helt salig efteråt!



Har faktiskt utövat kungfu en gång i tiden, men fick inflammation i båda knäskålarna så fick sluta. :( Buhu.. Det var riktigt kul!



Kram!

2008-08-21 @ 19:57:54
URL: http://www.bicini.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0