Fick precis hem collegejackan...

..och jag är inte direkt nöjd. För det första så var den svart. Vaddå svart?! Den var ju för tusan grå på bilden?! Och det stod ingenstans whatsoever i annonsen att den var svart? Nog för att jag tog en chansning på den och bara la ut 100 kronor men ändå. Känner mig inte alls glad.. ska pröva den till andra kläder eftersom jag nu haft på mig myskläder... men... den skulle ju vara grå :(

jaja... så är det ibland när man tar risker, inte alltid som det lyckas. Kanske slänger upp en bild senare om jag orkar. Är inte på det bästa humöret idag som ni kanske förstod av inlägget nedanför.

din åsikt, mjau!
Postat av: mraff

ja tycker minsann att du ska KLAGA med stort K på den som sålde den! Man får ju inte luras ju,! den skulle ju vara grå! Du har all rätt till pengarna tebax, och hör sen! (hade de här vart usa hade du säkert kunnat stämma henne för sveda och besvikvelse oxå, vad vet ja:P:P )

2008-08-13 @ 21:02:06

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0