Fajitas!

Usch idag mår jag ... som jag förtjänar. Verkligen. Men vi hade en rolig kväll igår i alla fall! Lite knasig men det gör inget. Sen fick jag även gosa med min katt idag också, han är så gosig, min lilla Musse <3

Ikväll ska vi äta Fajitas! Ska bli sjuuukt gott, min nya favoriträtt (eller snarare en av min favoriträtter)! Idag ska jag göra egen guacamole också eftersom jag lyckades spana in mogna avokados på Ica när jag handlade frukost idag. Sist fick vi köpa en färdig guacamoledipp... men den är absolut inte ett dugg god om man jämför med min egna, dock ätbar.

Kommer nog inte skriva mer idag, så tills imorgon.... ha en bra lördag! baiii...


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0