Detta är Camilla

Steg 1
Hela Namnet: Camilla Beatrice
Ögonfärg: Grön/blå
Hårfärg: Brunt
Skostorlek: 34/35
Höger eller vänsterhänt: Höger

Steg 2
Skor som du bar idag: Lila/silver/vita Nike Air Max
Dina svagheter: Väldigt utseendefixerad (vid mig själv då alltså), jämför mig med andra på ett dåligt sätt
Rädslor: Småkryp, mörker, att bli våldtagen och massa annat... listan kan göras lång

Steg 3
Första tanke när du vaknar: Vart är Jacke? Just det...
När somnar du: Olika

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: Coke for sure!
McDonalds eller Burger King: Max haha
Adidas eller Nike: hm... just nu Nike!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea tror jag
Choklad eller vanilj: Choklad

Steg 5
Svär du? Jo det gör jag
Sjunger du? Haha ja, många gånger utan att jag tänker på det.. tills jag ser någons plågade min - då slutar jag.
Duschar du varje dag? Nej, ibland gör ajg det men oftast varannan, när träningen drar igång duschar jag varje kväll
Gillar du skolan? Jo för då får man pengar gratis haha...
Tror du på dig själv? Jo för all del
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja väldigt bra!

Steg 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? Ja
Rökt? Ja
Shoppat? Ja, lite för mycket haha
Ätit en hel ask müsli? Nej usch
Ätit sushi? Senast igår haha!
Stått på scen? Nej inte i juli
Skejtat? Najj
Bakat? Nej men jacke har haha!
Ljugit? Inte vad jag kan komma ihåg?
Kramat någon? Jacke, varje dag :D

Steg 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? oooh jaaaa...
Blivit kallad hora? Jo tyvärr det har väl hänt, men inte med någon vettig grund..
Blivit nerslagen? Nej
Busringt någon? Såklart, back in the days i svinninge haha!
Gjort något som du ångrade? Japp
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja det har jag minsann
Kastat en sten på nån ruta? Inte vad jag kan komma ihåg

Steg 8
I framtiden..
Namn på barn? Bara kommit på tjejnamn: Jamilia, Jamica (copyright på dom ffs!)
Hur vill du dö? .
Vad vill du bli när du blir äldre? Dansare på heltid

Steg 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? vet inte?
Antal CD-skivor du äger? Inte så många..
Antal piercings? 1
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? En gång haha!

Steg 10
Vad ska du göra i sommar? Resten av sommaren: Börja träningen igen, åka till URF och jobba
Vad ska du göra i vinter? Dansa massor, förhoppningsvid hitta ett nytt jobb, festa lite
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja
Vad händer till helgen? Är på URF med min bästa kompis Jessica :D
Vad vill du helst göra just nu? Sola solarium men orkar inte åka iväg haha

Steg 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ansiktet skulle jag väl kunna säga
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Hmm... kanske... Jessica?
Vem är den snuskigaste person du känner? Haha va? Amanda säger jag
Hur gammal är din största kusin? Har inte den blekaste
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? De har alltid ställt upp för mig och mina systrar, alltid varit bra föräldrar vilket format både mig och mina systrar till dem vi är idag.
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? 2007 för på något vänster var jag brun och jag hade så jäkla roligt med mycket fest och skratt, sista sommarlovet

din åsikt, mjau!
Postat av: Jess Pess

Haha jag? Knappast pojkvän först, har massa annat å göra :D

2008-08-07 @ 18:05:37

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0