Wackning !

Idag så hade vi inte house, för Malin (vår vikarie) var förkyld, precis som jag nyss upptäckt att jag också är, så hon ville ta något lugnare idag. Så vi körde lite funky wacking eftersom man kan använda det i housen också! Och det var superkul, gick jätte bra! Men som sagt så börjar jag känna mig lite hängig... min hals knasar och jag är snorig och trött i huvudet.. så jag var bara på första klassen så att jag kan dansa hiphop imorgon... och balett.
På onsdag ska jag ta ledigt från dansen så att säga och ha en ordentlig pluggdag för att sedan leka med Jess! :D

Ska snart skicka in ansökningar till danslinjerna, hög tid att göra det... har även kommit fram till att jag inte ska söka till deltidslinjerna i och med att de inte är studiemedelsberättigade... blir nästan som slöseri med pengar och massa extra jobb. Kan dessutom inte ta ett CSN lån då. Kan lika gärna gå på kvällsklasserna i sådana fall för en tredjedel av priset och dessutom välja själv vad jag vill gå då!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0