Tatuering

Nu har jag kommit på tatueringar jag vill göra! Måste fila lite på dem fortfarande men jag är ganska nöjd måste jag säga! En sak var så simpel att jag nästan blev arg på mig själv för att jag inte kommit på det tidigare, tror säkert att det är flera som har en sådan symbol som jag vill ha men samtidigt så har jag inte sett den så ofta? Kanske inte är så ovanlig? Tänker inte säga hur de ser ut nu för då kommer kanske någon härmas! Haha jätte fjantig är jag men jag tycker inte om när folk härmas!

Mjau!

din åsikt, mjau!
Postat av: Lina

modig du är som vågar göra en tatuering över huvudtaget... Hoppas den blir fin:)

2008-04-05 @ 21:47:17
URL: http://goforit.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0