Morning ya'll....

Trött som vanligt! Jag och Jacke städade hela kvällen efter att jag kommit hem från dansen... det var trist och jobbigt men verkligen behövligt! Måste dock dammsuga idag för det vart försent för att göra det igårkväll....

Idag ska Mirandah komma hit och leka med mig :) vi ska göra en flyer så att vi kan göra reklam för våran danskurs i sommar på gotland, och sedan ska vi även träna lite! Lite jobbigt att träna här hemma dock eftersom det är så trångt, och ingen spegel.... men men det får helt enkelt gå! Som tur är så är Jacke i Åkersberga och hjälper sin syster att flytta, så honom behöver vi inte störa i alla fall! Måste käka frukost och göra mig iordning nu... bye bye :)

image118

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0