Mina örhängen

Jag totalt älskar örhängen, man kan aldrig aldrig aldrig få för mycket örhängen! Något som det tyvärr slösas för mycket pengar på för min del, men jag kan itne låta bli! Just nu hänger alla mina örhängen på spegeln förutom ringarna, de hänger bredvid för dem har ju ingen sådan där krok som alla mina bohem örhängen har... för det är min favorit sort! Jag har verkligen aldrig små örhängen, stort ska det vara och synas också! Det är snyggast när man har uppsatt då, vilket jag oftast har eftersom jag inte är så särskilt nöjd med mitt hår för tillfället...

Jag tycker faktiskt att det kan vara ganska svårt att hitta snygga fejk guld örhängen som inte ser för fejk ut... och trä som är stora? Hallå? En dag när jag har pengar ska jag gå på jakt efter nya örhängen! Tipsa mig gärna om ni vet något bra ställe...Tänk bohemiskt med mycket saker och ting som hänger!

Jag älskar er så mycket mina kära örhängen!


Favoriterna just nu! Mina bamboo-guldringar!
image126

din åsikt, mjau!
Postat av: em

vilken storlek är bamboo-örhängena?

2009-09-26 @ 09:55:39

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0