Måndag

Idag är det måndag, en dålig dag för många.. för vad jag har hört så är det inte särskilt många som gillar måndagar! Men jag gillar måndagar faktiskt, i alla fall den här terminen, för då har jag sovmorgon i skolan; börjar inte förens halv ett och sen har jag 3 timmar house med Sabina!!! Det är så toppen! Det är svettigt och roligt och galet och förvirrat och ja... helt jävla underbart! ursäkta svordomen...

Jag står först i kön också på danscenter, hinner alltid före Mirandah, hahaha, jag tycker det är stört kul men hon kallar mig för gruset i hennes morgonjuice (?) ...... :( Jaja, det är i alla fall ingen vikarie och inte inställt! Åååh jag längtar jätte mycket!

HOUSE <3 CAMILLA = SANT

din åsikt, mjau!
Postat av: mrrr

jamen, ja,vad kan man säga mer än, gruset-i-min-morgonjuice,(knaster, sprak) .Dock inte på onsdagar för då är vi båda vinnare!

2008-04-16 @ 14:59:50

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0