Konstiga morgonvanor

Jag hatar att min kropp fått för sig att den ska vara enormt kissnödig såfort jackes väckrklocka ringer, sådär runt klockan sex på morgonen... och efter det kan jag inte somna om förens om en timme! Mitt huvud blir piggt men inte kroppen? Jag hinner med att tänka på alla möjliga saker som t.ex. tänka igenom en hel house koreografi, tänka vad jag ska skriva i mitt cv, tänka på hur det fuckat sig med praktiken och hur jag kommer få frånvaro en liiiten period så att säga och ja... allt möjligt... och jag vill bara somna om! För min sömn blir helt fucked! Jaja, jag måste verkligen få i mig frukost nu, gick upp på tok för sent och satt vid datan på tok för länge... mjau!

din åsikt, mjau!
Postat av: KusinVitamin

ETT TIPS!

Din lilla kusin är grym på att skriva cv:n (tycker hon själv :D)

2008-04-18 @ 15:08:09

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0