Jag vill inte vara fucking sjuk...

Okeeeej  min kära kropp, nu är det såhär, att jag har fanimej inte tid att vara sjuk!!! Varför skulle du bli sjuk nu? Jag som skött mig så bra på senaste men lik fan blir du det i alla fall! Det börjar dra ihop sig till föreställningen nu och då är det INTE okej!!! Jag måste verkligen gå på träningarna men det går ju inte nu när du e sjuk! Jävla kropp fan...

Ursäkta mitt ovårdade språk men jag är arg på att jag är sjuk, som det kanske märks.

Jaja, det kunde varit värre. Ska väl bara ta det lugnt idag... dricka te och förhoppningsvis plugga. Dock så blir det inte mycket till att äta eftersom vi inte har någon mat hemma, kul. Eller något har vi väl men inte mycket. Inget som går snabbt. Typ nudlar. Dom åt ju jag och Jess upp igår haha.. Sånt är livet, Jacke får handla påvägen hem... Ska försöka mig på att göra inbjudningskort till min student men jag vet inte om jag vill göra det längre... Blev så svårt helt plötsligt. jaja, nu ska jag fortsätta med det och sen plugga lite. Hejdå..

din åsikt, mjau!
Postat av: Camilla

Fin blogg :) och krya på dig! Ha en bra dag.

2008-04-23 @ 11:17:44
URL: http://millaans.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0