Jag är så bra! haha..

Ursäkta mig om det låter som att jag skryter men jag kände mig så otroligt bra idag på hiphopen! Jag var så grym! Däremot på baletten var det annat där kände jag mig inte alls särskilt duktig men men... hiphopen var skitrolig! I'm back in the game again after too lazy dayz... men allvarligt talat jag vet inte vad som flög i mig?
Jag sov sjukt dåligt inatt, somnade sent och sådär, gick upp tidigt.. sen har jag varit så trött idag att jag varit lite illamående, fast rätt glad, men som sagt: illamående... efter baletten trodde jag att jag skulle dö.. var så trött! trodde inte jag skulle palla med hiphopen och knappast göra bra ifrån mig. men med en rolig koreografi och skön hiphop så får man en oväntad longlasting energiboost! Helt stört! Hade värsta energin och kraften från ingenstans... okej inte på armhävningarna i början pga träningsvärk, men på koreografin! Så underbart, jag blir så lycklig av min dans & musik!

________________________________________________________________________


Utlovade bilder från fredagens festbravader, här kommer ett gäng:
(jag kom med på rätt många eftersom jag inte hade någon egen kamera)



Snyggast i baren? Njae... men ett stort leende iaf! :)
image94



Glada berusade vänner och en liten kort tydligen vettskrämd Camilla ....
image95

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0