Jacke

Jacke, han är världen bästa pojkvän. Det kan jag lova. Han får mig att känna mig älskad, smart, duktig, och viktig. Han kommer ofta ihåg saker jag berättat och han är alltid stöttande, och framförallt ärlig. Han lyssnar på mig och har alltid en ärlig åsikt, så även om jag vill att han ska hålla med mig om något som t.ex. om jag är arg på någon osv så som man brukar känna så kan han få mig att se saker från en annan synvinkel. Allt är väl såklart inte en dans på rosor som i alla förhållanden och vi är inte alltid överens, men det har aldrig behövts stora gräl för att lösa saker. Vi kompromissar och möts på mitten, för jag tror att båda förstår och vet att man inte behöver skrika och så för att höras, det är skönt. Vi kommer så bra överens, vi har roligt. Även om han retas och jag blir lite arg. Men sådan är jag, lättlurad och blir lätt frustrerad, det tycker han är roligt. Men jag tar det med en klackspark förstås.

Och det som är nästan bäst av allt är att han alltid kramar om mig när jag är rädd för monster i hallen. <3

image146
bilden är tagen för nästan exakt ett år sen :) 14 april 2007

din åsikt, mjau!
Postat av: JenniTa

Bor du i Åkersberga tjejen ??

2008-09-18 @ 16:40:52
URL: http://kevinsmami.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0