Grönt är skönt!

Så oerhört underbart skönt! Påvägen till praktiken idag såg jag detta under och blev så lycklig, och påvägen hem såg jag att en del björkar börjar få blad nu, det är verkligen toppen! Dock inte för er pollenallergiker, men jag har sådan tur att jag slipper allt vad det heter med kliande ögon och snuviga näsor.


Påväg till bussen imorse, grönt är skööönt!
image170


Idag var i alla fall första dagen på praktiken, det var helt ok. Finns även chans till jobb i sommar, mkt bra mkt bra. De hade även en annan praktikant där. en kille som var 17 och jätte nördig haha. Men snäll!

Avsltuade dagen med en house klass, den första dansen efter min sjuk-vecka. Det gick mycket bättre än förväntat faktiskt, hade bara ont i halsen... men var inte helt gucki i huvudet som jag trodde att jag skulle vara. Imorgon blir det balett och hiphop!


Dagens outfit så att säga
image169

din åsikt, mjau!
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-29 @ 11:41:22
URL: http://www.jessi.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0