Fredag med läskig post

Fick precis post! Jag fick post! Superspännande att det var från Kulturama, skickade ansökan till deras Danslinje (heltid) härom dagen. Och nu har jag fått en kallelse eller vad man nu ska kalla det? Lite papper i alla fall som man ska fylla i och lämna till juryn, aaaaaaaah... läskigt!
Dessutom går man vidare från dag 1 till dag 2, Gud tänk om jag inte ens går vidare till dag 2? Vadåå sämst... haha... nej men aa.... haha.. det är redan den 17 maj. Det är snart!

Som tur är, så är det inget solo! puh! Det känns i alla fall bra.. men jag undrar vad det första provet är? Jag lovar att det är balett... fy fan i sådana fall... Det är jag typ sämst på av alla dom där grejerna... hoppas det är modern! Det skulle kännas bäst! Modern kan man leva sig in i på ett annat sätt... fast de kanske vill se hur bra man är tekniskt sett? I sådana fall ahr dom ju jazz eller balett första dagen.. hm får hoppas på det bästa i alla fall!

______________________________

Idag ska vi gå på restaurang alla vännerna! Det ska bli kul! Och Jess ska med också, mycket trevligt! Vet inte riktigt vilka som ska med förutom några, men det är i alla fall dom jag tycker om haha! Ska bli skoj ikväll, längtar. 

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0