Förresten

Så hade jag inte alls så mycket restarbeten i skolan som jag trott hela tiden! vaddå skönt?? Tror jag ska göra ekonomiuppgifterna som jag har i rest i samhällskunskpaen så har jag bara ett demokrati prov kvar i det ämnet att göra, ett historia prov och en restuppgift i religion! Gud vad skönt! Så jag kommer alltså gå ut med fullständigt slutbetyg! Underbart! Det enda som är jobbigt är att ajg kommer ha IG i matematik B... men det kan jag nog leva med!

Sen så har Mirandahs storasyster Varja kommit hem från afrika nu, hon var brun och frös! Det var tydligen svettigt i Tanzania sa hon, och riset var man tvungen att rensa från skit. Sen vet jag inte så mycket mer, jo hon kunde tydligen föra en konversation på swahili också, tufft!


Bild på Varja & Mirandah när de åker longboard tillsammans!
image104


Och vem kan detta vara?
image105

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0