En zombie i hallen!

Jacke fick mig att se en läskig film igår.. det var ingen bra idé för jag kunde knappt somna om imorse när han gick till jobbet, jag fick för mig att det stod en zombie i hallen! Jag var superrädd och tände lampan i hallen.. då lugnade jag ner mig lite... haha jag är dum i huvudet.. fattar inte varför jag jagar upp mig sådär ibland? Hände jätte ofta när jag var hemma ensam och det var mörkt förut ... usch vad jag var rädd för saker... är jätte mörkrädd... Jag vet inte riktigt vad jag är rädd för ibland men jag tror det är mest övernaturliga saker? Inte mördare och våldtäcksmän och så utan mer ja, t.ex. zombies och varulvar och sådär... och sådana där mongon som i The Hills have Eyes ... hatar den filmen! Jag blev helt fucked up av den! Usch för läskiga filmer!!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0