En tjusig ballerina

ja det var jag minsann igår! För på baletten igår dansade vi utan stången (haha låter som om jag menar strippstång men det gör jag inte) och det gick bra faktiskt! Måste verkligen tänka på kroppens hållning och spänna varenda liten muskel, väldigt mycket att tänka på! Huvudet ska se ditåt, benet ska ditåt och armarna åt ett annat håll samtidigt som kroppen ska ha rätt hållning, ingen svank, sträckta ben, spänd rumpa... haha ja ni förstår... väldigt mycket! Måste ta en bild på min balettoutfit någon dag!
Som Mirandah sa igår "Du är så liten, det syns inte med dina stora kläder men sen när du har tighta så syns det! haha!" Och ja, jag ser ut som en blöt katt typ? Eller alltså en långhårig katt som blir badad ser oftast jääääättesmal ut istället för tjock som annars, och det är väl nästan så jag känner mig haha...

Hiphopen gick bra också tror jag... har inte så mycket att säga om den? Är rätt nervös för uppträdandet.. som förövrigt är den 1 juni !

Ska förbi skolan och lämna APU pappret sen ska jag hem till mormor och städa... på vägen dit ska jag ringa min lilla mamma som fyller år idag! :)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0