Det var på tiden!

TACK, äntligen kommer det en riktig hiphop klubb som dessutom har 18 års gräns! Där kommer det spelas hiphop, soul och funk och det är billigt inträde! Gah jag dör vad nice! Måste gå dit snarast och kolla läget och ta mig en öl! Happy hour here i come! Fy sjuttsingen vad trevligt det ska bli, ska nog dra med mig grabbarna och grus någon dag. Jag är lite dålig på att förklara så här kommer CLUB SWEAT's egna beskrivning :

Sweat är en helt ny Stockholmsklubb, men med mentaliteten i New York's och London's underground-klubbkultur. Det handlar om basfylld, svängig, svettig, funkig och rå musik med attityd som alltid levereras av tighta DJ's och en MC på micken. Allting sker med hundraprocentig fokus på musiken och
publikens respons.
Det är en klubb man kommer till om man älskar musik och gärna dansar. Så lämna pickadollen och attityden hemma och kom och festa tillsammans med stockholms alla b-boys, crate-diggers, funk-fejjor, r&b-brudar, hiphop-skallar och reggae-älskare!

PREMIÄR! 3/4:

Stora golvet: Pure P & Will-Rock med MC Leafnuts Funk-loungen: Ski med gäst Steffen
Visuals: MTV Offbeat
21-03
50:-
18 år
Helenes Krog, Mariatorget 1A
(T) Mariatorget

Innan 22 har vi chillout, def comedy jam visning och skönt häng. Samt fri entré och happy hour i baren.

din åsikt, mjau!
Postat av: JESSICAAAA

JAG ÄR SÅ LÄTT PÅ. Toppen!!!!

2008-04-03 @ 19:08:33

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0