Desperate housewives

japp har kollat på de två senaste desperate houswives avsnitten, eller ja det som var igår och det som kommer nästa vecka... kunde inte hålla mig haha! så kan det vara...
Känner mig lite bättre i halsen tror jag.. inte mycket men lite granna i alla fall.. var jätte hemskt inatt när jag vaknade och hade så otroligt ont.. jag hostar nästan ingenting, det mest bränns och känns när jag andas/pratar/sväljer...


Har inte så mycket intressant att skriva nu när jag är hängig... haha och inte direkt några fina bilder eller roliga bilder att lägga upp heller för den delen... ska börja dra med mig kameran runt snart tror jag! Ska i alla fall ha med den på fredag!

Just det fredag har jag inte nämnt, Henke fyller 22 idag  så på fredag ska vi ut ett gäng och käka på restaurang och sen dricka lite öl! Ska bli väldigt trevligt, hoppas bara att jag är bättre tills dess.


bild på Jacke och Henke från april 2007 som jag tog :)
image147

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0