besviken

ibland blir jag ledsen, för man kan faktiskt höra av sig även om det inte finns mkt tid att träffas.
jag har väl inte varit bäst i hela världen och perfekt på att höra av mig heller, men jag har i alla fall skickat lite sms och sen ringde jag sist vi hördes, för typ en månad sen om inte mer... jo mer är det faktiskt...
men du verkar bara inte behaga höra av dig alls eller ens bry dig om att hålla kontakten? trots all denna tid?
är det för att jag flyttat? eller för att jag dansar mycket? jag vet inte vad jag gjort eller varför du bara inte "orkar" höra av dig men det skulle ju vara kul om du gjorde det någon gång i alla fall. Om du nu av någon anledning ens läser min blogg kan du ju alltid höra av dig, om du "orkar".... för det är inte så kul att vara den enda som gör det faktiskt.


behövde bara skriva av mig detta, hållt det inne ett tag.


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0