Allting bara krockar!

Ja jag har haft världens otur vad det gäller allt viktigt kring studenten och dansen.. sjukt irriterande !

Föst och främst ska jag ju självklart på Jessicas studentskiva, som jag verkligen tänkt leva loppan på, och ha så jäkla roligt. Klä ut mig och förkröka med mina vänner etc. Men den lyckan fick man ej, för dagen efter så är det ju antagningen till Kulturamas danslinje. Och då måste man vara skärpt till tusen! Går knappast att fuska sig igenom det där. Nåja, huvudsaken är ju att jag kommer till båda grejerna, dessutom kan man ju ha kul utan alkohol (allvarligt, kan man verkligen det?!) .......

Det andra som krockar big time är Daniel Dahlmans dansläger (jazzteknik, street, auditionträning etc) som ligger sjukt lägligt till om man relaterar med Danscenters intagningar till deras Danslinje... Lägret är då mellan 2 - 13 juni med tre klasser om dagen, för 2500:- , först till kvarn.... Skitbra! Förutom att jag tar studenten den 4 juni, och Jessica den 5:e . Jahapp. Måste verkligen prata med Daniel om det där. Om jag skippar att dricka allt för mycket på Jessicas student så kanske jag kan komma undan med att bara vara borta två dagar? Hmmm... får prata med Daniel...


Mrrrvmmmrrvvv så kan det vara! Ville bara skriva det haha.. sitter här i soffan med bärbara och kollar på när Jacke spelar Heavenly Sword... fast jag tittar inte så noga, har redan sett mycket förut.
Håller även på att göra ett halsband till mig själv, och inte med pärlor utan med något som man kan köpa i mataffären ;) men vad säger jag inte! Får ni se en annan dag när det är klart! Nu ska jag slösurfa vidare på internetvågen, tjingeling!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0